Гарантія та політика повернення
Повернення товару можливе, якщо:
упаковка чиста, без пошкоджень (без написів маркером і слідів скотча, наклейок перевізника); деталь чиста, без слідів установки і експлуатації; деталь без пошкоджень і в повній комплектації; повернення розглядаються не пізніше 3-4 днів з моменту отримання товару клієнтом.
Повернення товару неможливий, якщо не дотримано один з вище перерахованих пунктів.
Поверненню не підлягає товар під замовлення по 100% передоплаті.
Рекомендовано товар, для якого необхідна передоплата, а також оригінальні запчастини, замовлені за номером кузова автомобіля клієнта або за номером запчастини наданого клієнтом, поверненню не підлягають!
Повернення оформлені наложеним платежем не приймаються.


Повернення товару через транспортну компанію
Правила по упаковці товару, що повертається через транспортну компанію.
Весь товар повинен бути належним чином упакований в стрейч-плівку і заклеєний скотчем. Краї кузовних деталей і оптики, для більшої надійності і збереження деталі, додатково обробляються картоном і стрейч-плёнкой.Інформація про вантаж і одержувача повинна бути на стрейч-плівці, а не на упаковці товару.
Товар слід відправляти компанією «Нова Пошта» Київ. Відділення №18. Адреса: проспект Повітряних Сил, 66, на Пашкова Сергія Валерійовича (+38 (063) 804-16-39).
Товар, відправлений на інші відділення або іншими транспортними компаніями, до поверненню не прінімаются.Все повернення сплачує відправник, за винятком випадків, коли помилка підбору сталася з вини магазину.